2009. április 26., vasárnap

04.24 az igazi party-hangulat!

Kidobjam?.. ne dobjam??... lejátszom! Vagy már játszottam?
Lauer Krisztián, aki hatalmas szettett zenélt nekünk!
Megmutatta, hogy hogy kell 3 emberből 300-at csinálni a tánctérre!
Nem hiába van mögötte hosszú évek profizmusa!

Mondtam Neki is, hogy megmutatta, Ő meg rám mutatott !Miért is?:) én nem mutattam meg::)

A Miami mindig lelkes kis közönsége!

Kerestem a dolgokat, de nem mindig találtam!
Azt hiszem jól sikerült a lila festés a hajamra, bár lehet, hogy néha inkább több haj kéne mint festék::)

A Bacardi is velünk volt, nyertek is sokan sok sok ajándékot!
Volt olyan is aki a vlágítórúdra azt hitte, hogy húsvéti locsolókölni, és igen csak intenzíven próbált vele mindenkit meglocsolni, aminek levegőzés lett a vége...

A producerek! Miami 10! Két mosolygós producer közt figyel egy kis bambula dj!

Megjelent nekünk egy ismeretlen ködfelhő is, " E.T haza .." vagy csak a laser hozta formáját....
Április utolsó szombatja volt, de az év egyik legjobb bulija!
Aki ott volt, bulizott, szórakozott és igazán új zenéket hallhatott!
Köszönjük Krisztián!
És persze köszönjük Nektek is, hogy velünk voltatok!
Találkozunk szombaton!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése