2009. október 4., vasárnap

10.03 New Miami - a Party

ANTONYO - az örök mosolygós!

Én is tanultam Tőle egy kis mosolyt!

STAMP-el B2B szettben a végén!

STAMP at work!

Dj P-CEE a VIP-ban!

Családi fotó:) Miami Jr még a pociban!

Kemény vagyok, mint állat:)! heti 3 edzés::)

Mondtam, hogy kemény vagyok::), na de ennyire?
Egy fotó Antonyo-ról és a Rajongóról!

Egy baráti fotó!

MIXER Faces - partypeople I.

Partypeople II. Ádám és a kiscsapat!

Partypeople III.

Partypeople IV:)+!

Szombat éjszaka sokan meglepődtek, amikor megtudták, hogy Dj Antoyo éjjel 11-től hajnal 1-ig zenél, zenélt! Volt aki emiatt le is maradt a showról! Mi ebből a tanulság?:) időben kell a bulinba jönni, hogy ne maradjatok le semmiről!
2 diszkó 2 teremben egy belépővel!
Egy fergeteges buli mely Nektek köszönhető!
Folyt-. köv. október 10 szombat!
Szép hetet Mindenkinek!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése