2009. november 24., kedd

FUNKERMAN - ONE OF THE BEST DJ!


Szeretnék most egy kicsit rendhagyó lenni, hiszen nem a partyképeket töltöm fel, hanem írok egy pár soros kis emlékeztető az év egyik legfantasztikusabb éjszakájáról!

Aki ott volt, tudja miről beszélek!

FUNKERMAN egy fergeteges szett-et adott a Miami közönségének, amire még sokan sokáig fogunk emlékezni!

Már a kezdés nagyon ütősre sikerült és után már csak... a folytatás volt ütősebb! Kb 15 éve dolgozom a dj szakmában, de még senkit nem sikerült ennyire technikásnak látnom, mint FUNKERMAN-t!

3 lemezjátszóval sokat játszanak, de nem mindegy , hogy hogyan!

Bármikor a pultra néztem, csak azt láttam, hogy szinte egyszerre ment mind a 3 lemezjátszó, hiba nélküli mixekkel, folyamatos loopokkal!

A zenei felépítésről már nem is beszélek, hiszen az is zseniális volt! Látszott, hogy nem lehet őt semmivel kibillenteni a világából! Zenéről zenére építve emelte az est hangulatát, folymatos sikolyok, tapsviharok közepette! Figyelt folyamatosan a közönségre és nem akart senkit se kifárasztani 20 perc alatt! Csakis a szórakoztatás profi módra!

A szett végére a tánctérről csak azt lehetett hallani, egy egyszerre szinte Mindenki azt kiabálta " VISSZA -VISSZA -VISSZA" és "FUNKERMAN!"""!

Mellettem állt a pultban, így láttam, hogy ez mennyire szimpatikus volt neki, még akkor is ha nem tudta pontosan, mit is jelent az a vissza vissza! - most már tudja-::))!

Világsztár Dj létére úgy távozott, hogy ezt sok sok..... sztárnak nevezett dj is bevezethetné....::)! megköszönte mindenkinek az estét, fénytechnikusnak, fotósnak, dj-nek, rendezőnek és természetesen a vendégeknek is!

Semmi beképzeltség, semmi ki vagyok én.... csakis szimplán világsztár módjára elhagyta a táncteret!

Azt hiszem van mit tanulnunk Tőle így is úgy!

Ritka élmény volt számomra is vele zenélni egy pultban, bízom benne, hogy lesz még rá lehetőségem az életben!

Thank You Funkerman!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése