2009. május 17., vasárnap

05.15 Egy igazi Suli Buli Franciásan!

Munka közben egy gyors fotó:) Gergő is ott volt!

A táncos csapat, akik pörgették a többieket!

Ennyire nem volt világos, csak a vaku jól dolgozott:)

A bulizást is tanítani kéne, Nekik nagyon ment! Jövőre lehet, hogy ez is tananyag lesz!

És a lelkes közönség! Köszönöm Nektek a jó bulit!

Ők aztán beleadtak apait anyait!

Ők párosan szeretik a képeket! Jó lehet még ilyen fiatalnak lenni:)

O Ó! Ez most egy fotóÓÓÓ?!!

Ők akik a koncertet adták! Zorba körbe, körbe zorba!

A buli lilában::))


Péntek éjjel egy zártkörű rendezvény keretein belül fergeteges hangulatú francia - gimi - party volt a New Miamiban! Örömmel tettem eleget annak, hogy kedves fiataloknak és idősebbeknek játszhattam egy egész éjjelen át! Annak idején pár::) évvel ezelőtt én is a Mikszáth-ba jártam!Nagyon régen éreztem ennyire jól magam a lemezjátszók mögött, hiszen a közönség 4 órán át szünetmentesen mint a Duracell nyuszi bulizott felhőtlenül! Mindent lehetett és kellett is játszani, hiszen ez a buli erről szólt! Átöleltük az elmúlt 30 évet zeneileg, ettől függetlenül le a kalappal a fiatalok előtt, hiszen szinte minden régi magyar zene szövegét kívülről tudták! Igazi koncert volt, melyet itt szeretnék megköszönni Mindenkinek aki ott volt! Remélem ilyen jól sikerül majd az év végi vizsga is a suliban, mint a buli a Miamiban! Sok sikert Nektek! Ja és köszönöm, hogy én csinálhattam ezt az estét! Dj Miami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése