2010. január 12., kedd

THE BIG DAY! 2010.0110 03.33

Tegnap ígértem ma leírom, hogy miért is volt ennyire fontos nap számomra 2010.01.10 vasárnap hajnal 3.33 perc!
Már a képből gondolom rájöttetek, járt nálunk a gólya:)!
Hát azt biztosan elárulhatom Mindenkinek, hogy nem a gólya hozza::)!
9 hónap baba-mama kapcsolat után megszületett a Kislányunk és ezzel egyidőben valóban APA lettem!
Ez egy olyan érzés, amit nem is lehet leírni igazán, mert ezt át kell élni!
Így pontban 30 és 40 között, néha már őszhajszálakkal vagy haj nélkül:) megélhettem azt a pillanatot, amikor szerelmünk gyümölcsét saját kezembe foghattam szülés - születés után alig néhány másodperccel a Maga kis lényében!
Életem egyik leggyönyörűbb pillanata volt ez, amikor egy apró teremtményt foghattam a kezeim közt, ici pici lábikákkal, gyönyörű kis kezecskékkel, és több hajjal mint nekem van!
A mai napig nem tudom igazán felfogni ezt az érzést, talán nem is szeretném, hiszen így azóta is tart az az eufólikus állapot, amit a kislányunk megszületése óta érzek minden pillanatban ha ránézek vagy az anyukájára!
Ezt nem véletlenül írom, hiszen mindig is tudtam, hogy a Nők szerepe ebben az esetben sokkal sokkal több, mint nekünk férfiaké, hiszen mi teremtünk:), de az élet bennük, velük jön létre és mi férfiak csak szemtanúi vagyunk!
Nekünk nincsenek görcseink, nincsenek fájdalmaink, igazándiból nincsenek lemondásaink , csak várjuk a csodát!
Eddig is igen nagy tiszteletben tartottam azokat a Nőket, akik vállalták , vállalják a gyermekáldást , de így, hogy én is átélhettem és részese lehettem a felkészülésnek és a megszületésnek ez még erősebbé vált bennem!
Eddig is igen büszke voltam Drága Egyetlen Feleségemre, de vasárnap óta ez a szó talán kevés erre, hiszen apává tett engem, ami egy egész életre szóló élmény,vissza soha nem vonható csak erősíthető!
Eddig is egy család voltunk, de kislányunk megszületése volt az a pillanat, amikor átéreztem azt, hogy mi is a család igazi jelentése!
Itt is szeretném megköszönni azoknak akik segítettek nekünk, Nagyszülőknek , Barátoknak, Kollégáknak, ismerősöknek hiszen talán még azzal is, ha egy picit szurkoltak nekünk segítették a Mi kis boldogságunkat!
A Kishercegnő vasárnap óta a szemünk fénye és bearanyozza életünk minden pillanatát!
Biztos lesznek nehezebb napok is, erre már sokan emlékeztettek és figyelmeztettek, de én úgy érzem, hogy egy szülőnek a legrosszabb pillanatban is csak rá kell nézni gyermekére és meglátni a csodát, melyet az élet adott nekünk!
Bízom benne, hogy ez nekünk is sikerülni fog és aki ezt a pár sort olvassa talán elgondolkodik, ha van már gyermeke, akkor neki is milyen boldog az élete, ha nincs és már elég érett a kapcsolata és persze Ő is a feladatra egy kis kedvcsinálónak jó volt a fenti pár mondat!
Köszönöm, ha elolvastad eddig a bejegyzést, ha nem akkor még nem vagy érett::) a gyermekáldásra!
Anyukáknak, Apukáknak, jövendőbeli Szülőknek csak annyit szeretnék még mondnai, hogy az élet legszebb pillanata a gyermekszületés és a szerelem! Ha a kettő együtt van leírhatatlan boldogság az eredménye! Nálunk ez van!
Sok sikert Mindenkinek, az élet boldogságát meg kell találni, nem jön magától senkinek!
Én megtaláltam a Szerelmemben és aKislányomban!
Szép estét, szép hetet Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése