2010. február 2., kedd

Utánozás MAJOMSZOKÁS::))!

Ritkán szoktam esszéket írogatni, de most épp eljött az ideje!
A majmokról azt kell tudni, hogy az állatvilágban kiemelkedő szerepet kaptak azon tetteikkel, hogy előszeretettel utánozzák egymást, azt csinálják amit a másik, azzal próbálkoznak ami a másiknak már sikerült!
Pont ezért is maradtak majmok! Nem tudtak kiemelkedni a sorból!
Amikor az embert megteremtette "Kinek - Kinek" a saját Istene többek közt megáldotta a tudással, amit tanulva fejleszteni lehet!
A tudat és a tudás az egyik fő eleme annak, hogy az ember miért is ember!
A majomoknak nem kell tanulni, csak utánozni!
Bár egyes majmoknak még az utánozás is kemény tanulást igényel, és még így sem biztis, hogy sikerül a végeredmény!
Csak annyi az üzenetem ezzel a pár sorral, hogy a majmok sosem lesznek emberek!
Mások utánzása már mindig csak kopírozás, a kopírozás pedig sosem lesz egyedi!
Az ember attól ember, hogy egyedi, gondolkodásmódjával és tetteivel!
Talán ezért is a mottóm már ével óta:
"LÉGY MÁS, MINT MÁS!"
.... - akinek nem inge, ne vegye magára - .....

4 megjegyzés:

  1. Mi van gyerekek...? MIAMI-ban állatkerti bemutató lesz? Mi ez a hülyeség? Érti ezt valaki? Fáradt a "vezér"? Sokat éjszakázik a baba mellett? Pihend ki magad "vezér" ne butísd az alattvalóidat, mert én ebből semmit sem értek... Mostmár akár ki is törölheted::)))

    VálaszTörlés
  2. Nem szoktam kitörölni semmit, én nem az az ember vagyok, vállalom magam bármikor bárhol!Köszönöm az érdeklődésed, a kislányom jól van és sokat alszik, én meg nem éjszakázok:)!Elegem van egyes emberekből és tetteikből, sőt hányingerem van tőlük, ezért ez a kis esszé:!Azt, hogy ezt Te nem érted azt sajnálom, és ha azt szűrted le, hogy állatkerti bemutató lesz a Miamiban, akkor várunk Téged is szeretettel!A " vezér" nem fáradt sőt egyre erőteljesebb!

    VálaszTörlés
  3. Ja még annyi, hogy odaírtam a végére, AKINEK NEM INGE NE VEGYE MAGÁRA! Talán nem véletlen, hogy Te ezzel foglalkozol::!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm kedves "újdonsült apuka" az okító hangnemet. Ad 1: kitörlés ? nem a szöveg kitörlésére gondoltam akkor per pill amikor azt oda írtam...-én teljesen másra::) Ad 2: Az hogy mi a csapatunkkal ide is oda is eljárunk szórakázni, és erre a helyre ahol nem kevés pénzt hagytunk már itt ilyen megnyilvánulásokkal kell a vendégnek megütköznie amit "TE VEZÉR" ide kiírsz, az szerintem a discós éjszakába nem beleillő, és ráadásul aki ezt nem érti ( mint a hogy én sem ) nem tudja értelmezni. Ha valamit nem tudsz értelmezni, akkor vagy fittyet hánysz rá és nem foglakozol vele, de ekkor belsőleg hiányérzeted keletkezik, vagy elkezdesz vele foglakozni ( mint én is ), hogy ne legyen hiányérzetem. Tehát én nem szeretek a mai világban ebben az adatforgalomban az adatok befogadása mellett azok feldolgozatlansága nélkül érni. Tehát: örülnék, ha meg tudnád magyarázni, hogy ennek a MONKEY'S dolognak a MIAMI oldalán mért van helyeí? Mi vendégek ezt nem igazán értjük! Vagy tényleg ez egy kezdet, és attól függetlenül, hogy engem szeretnél MAJOM-ként a MIAMI-ban látni az sem baj, de azzal a feltétellel vállalom, ha "TE VEZÉR" leszel a MAJOM FELESÉGEM. Szépen elfojuk szerintem életünket tengetni mi kettesben tengetni, és nagy előszeretettel fogok élni ŐSI MAJOM ösztöneimmel...))) BY! Robert

    VálaszTörlés